REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.FESTIWALUROCZYSKO.PL NALEŻĄCEGO DO FUNDACJI DZIAŁAŃ KREATYWNYCH „UROCZYSKO”.

Definicje:

Regulamin – oznacza niniejszy regulamin zakupu biletów na Festiwal Uroczysko 2025 poprzez stronę internetową www.festiwaluroczysko.pl

Fundacja – FUNDACJA DZIAŁAŃ KREATYWNYCH „UROCZYSKO” z siedzibą we Wrocławiu, 52-213, przy ul. Kutrzeby 8, NIP: 8992901092, REGON: 389240116, NUMER KRS: 0000904287 Numer konta bankowego Fundacji: 50 1140 2004 0000 3102 8139 6899

Witryna – oznacza stronę internetową dostępną pod adresem www.uroczyskofestival.pl, której administratorem jest Fundacja.

Użytkownik – osoba korzystająca z Witryny celem zakupu lub rezerwacji Biletu lub zakupu produktu.

Bilet – oznacza dokument uprawniający do udziału w oznaczonym spektaklu na miejscu przypisanym do niego, którego organizatorem jest Fundacja.

I. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin skierowany jest do osób kupujących bilety na Festiwal Uroczysko 2025 za pośrednictwem strony internetowej www.festiwaluroczysko.pl (dalej jako „Użytkownicy”).
  2. Sprzedawcą biletów jest Fundacja.
  3. Każdy Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu. Zakup biletów jest możliwy wyłącznie po zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu, które jednocześnie stanowi oświadczenie i stwarza prawne zobowiązanie między Użytkownikiem a Fundacją.
  4. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  5. W celu otrzymania faktury VAT należy podczas procesu zamawiania biletów podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura zostanie przesłana na podany w trakcie zamówienia adres e-mail Użytkownika.
  6. Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT po dokonaniu zakupu biletów przez Internet. W takim przypadku należy wysłać e-mail na adres: office@festiwaluroczysko.pl i podać w nim poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
  7. Płatności za bilety obsługuje serwis internetowy Przelewy24, administrowany przez: Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań.
  8. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki nieprawidłowego funkcjonowania systemu płatniczego, o którym mowa powyżej. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości, potwierdzenia i inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet.
  9. Korzystanie z możliwości zakupu biletów online wymaga spełnienia minimalnych warunków technicznych:
    a) dowolna przeglądarka internetowa obsługująca aplikację JavaScript,
    b) program umożliwiający podgląd i wydruk biletów zapisanych w formacie PDF (np. Adobe Reader).

 

II. Szczegółowe zasady dotyczące sprzedaży online

  1. Procedura zakupu biletów polega na:
    – rejestracja Użytkownika – podanie danych osobowych: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, login i hasło,
    – potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem,
    – wybór ilości biletów,
    – dokonanie płatności za bilet,
    – potwierdzenie dokonania zamówienia oraz otrzymanie drogą elektroniczną informacji o zakupie biletu/biletów na adres e-mailowy podany podczas rejestracji,
  2. System sprzedaży internetowej umożliwia zakup nie więcej niż 8 biletów.
  3. W celu umożliwienia zakupu większej liczby biletów niż określona w pkt 2 konieczny jest kontakt Użytkownika z działem obsługi widza pod numerem tel. 698931293
  4. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych przez Użytkownika. Prowizją za błędnie wykonaną transakcję zostanie obciążony Użytkownik.
  5.  Formy płatności za bilety:
    – płatność kartą płatniczą/kredytową
    – płatność e-przelewem.
  6. Użytkownik ma do wyboru następujące możliwości okazania zakupionych biletów: wydruk biletu po otrzymaniu e-maila. Niezbędne do tego jest posiadanie oprogramowania do plików w formacie PDF oraz drukarka z czarnym tuszem. Bilet musi być wydrukowany na białym papierze. Bilet posiada unikalny kod kreskowy, jest drukiem poufnym i nie może być powielany. Bileterzy skanują kod przy wejściu na teren Festiwalu. Fundacja zastrzega sobie prawo do odmówienia wstępu na spektakl w wypadku ujawnienia duplikatu biletu lub jego sfałszowania. Przy odbiorze biletów zakupionych online należy podać imię i nazwisko, dane adresowe oraz e-mail i numer telefonu.
  7. Fundacja zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży biletów online w każdej chwili, bez podawania przyczyny. Fundacja poinformuje o tym fakcie na stronie internetowej.
  8. Brak możliwości zakupu biletu za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej nie oznacza braku biletów w kasie Fundacji.

 

III. Zwroty

  1. Bilety zakupione online nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Zwroty i zamiany biletów zakupionych online możliwe są wyłącznie w przypadku odwołania Festiwalu przez Fundację lub w szczególnych przypadkach rozpatrywanych indywidualnie przez organizatora.
  2. Informacja o odwołaniu jest przekazywana z adresu Festiwalu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  3. Zwrot kwot wpłaconych przez Użytkownika nastąpi przelewem na konto za pośrednictwem, którego Użytkownik dokonał wpłaty.

 

IV. Reklamacje

  1. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące sprzedaży biletów online należy składać pocztą elektroniczną na adres: office@festiwaluroczysko.pl. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: numer, kwotę oraz datę transakcji.
  2. Prawo do składania reklamacji przysługuje wyłącznie Użytkownikom.
  3. Reklamacje mogą być składane nie później niż 7 dni od zaistniałego zdarzenia będącego przyczyną reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane przez Fundację w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
  4. Fundacja nie ponosi w stosunku do Użytkownika odpowiedzialności za nieprawidłowo wykonane płatności. Prowizją za błędnie wykonaną transakcję zostanie obciążony Użytkownik. V

 

V. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem wszystkich podanych danych w systemie rezerwacji i sprzedaży jest FUNDACJA DZIAŁAŃ KREATYWNYCH „UROCZYSKO” z siedzibą we Wrocławiu, 52-213, przy ul.Kutrzeby 8, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres email: fundacja@festiwaluroczysko.pl
  2. Dane osobowe przetwarzane będą w celach rezerwacji biletów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane osobowe przechowywane będą do momentu odwołania zgody, Użytkownik posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych może skutkować niemożliwością rezerwacji biletu. W przypadku zamówienia faktury, podanie podstawowych danych jest obowiązkowe i wynika m.in. z ustawy o rachunkowości.
  3. Złożenie zamówienia online przez Użytkownika jest równoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na przechowywanie i przetwarzanie przez Fundację danych osobowych w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów online.\
  4. Otrzymane dane osobowe nie zostaną udostępnione osobom trzecim a Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Regulamin Festiwalu Uroczysko 2025 – Imprezy PLENER 1 i PLENER II

REGULAMIN PDF

  1. Organizatorem Imprez PLENER 1 i PLENER 2 w ramach FestiwaluUroczysko 2025, odbywającej się w dniach 7-10 sierpnia 2025 r. od godziny 08.00dnia pierwszego do godziny 18.00 dnia ostatniego jest Fundacja Działań Kreatywnych „Uroczysko”, ul. Kutrzeby 8, 52-212 Wrocław, KRS 0000904287, REGON: 389240116, NIP: 8992901092, tel. 609434403, e-mail: fundacja.uroczysko@gmail.com,( zwany dalej Organizatorem).

  2. Niniejszy regulamin, (zwany dalej Regulaminem), dotyczy wszystkich osób przebywających na terenie działki nr 8/1 i 2/1, obręb Pastewnik, gmina Marciszów na którym w wyznaczonym obszarze odbywa się Imprezy PLENER 1 i PLENER 2 osobne imprezy o charakterze muzyczno-artystycznym w ramach Festiwalu Uroczysko (zwane dalej Imprezą). Każda osoba przebywająca na tym terenie w czasie trwania Imprezy obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu. Osobami (zwanymi dalej Obsługą Festiwalu) są wszelkie osoby oddelegowane przez Organizatora oraz powołane przez niego służby porządkowe oraz wynajęte służby ochroniarskie, które mają za zadanie wspomaganie organizacji Imprezy oraz dbanie o porządek i bezpieczeństwo osób przebywających na terenie Imprezy.

  3. Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia, a także bezpieczeństwa Imprezy poprzez określenie zasad organizacyjnych, zasad wstępu,liczby udostępnionych miejsc – potencjalnie maksymalnej liczbie uczestników imprezy, zachowania się i korzystania z terenu Imprezy i znajdującej się na niej infrastruktury, a także określenie warunków uczestnictwa w Imprezie w związku z posiadaniem biletu wstępu na Imprezę.

  4. Mając na uwadze, że Imprezy nie ma charakteru imprez masowychwedług ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych, Organizator zapewnia środki techniczne oraz rozwiązania organizacyjne, aby terenyImprez PLENER I i PLENER II stanowiły wydzielone, odpowiednio oznaczone terenyna otwartej przestrzeni, spełniający warunki higieniczno-sanitarne (grupa medyczna)oraz warunki przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej (oddział straży pożarnej) odpowiadające wymaganiom przewidzianym prawem oraz posiadająceinfrastrukturę zapewniającą bezpieczne przeprowadzenie imprez, tak aby liczba udostępnionych przez Organizatora miejsc dla osób, ustalona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, wynosiła nie więcej niż 999 na każdej z impez.

  5. Impreza odbywa się na terenie wyznaczonym przez Organizatora znakami ostrzegawczymi (m.in. ogrodzeniem tymczasowym, taśmą ostrzegawczą),ewakuacyjnymi, odpowiednio oznaczonym, z wyznaczonym wejściem i wyjściem, przy zastosowaniu rozwiązań umożliwiających weryfikację ilości osób przebywających na terenie Imprezy

  6. Dla uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości, w ramach Festiwalu wyznaczony zostaje teren osobnych imprez PLENER I i PLENER II , nie będących imprezami masowy oraz pozostałe tereny wyłączone spod imprezy – pozostały teren Festiwalu, w tym w strefa komunikacyjna, strefa parkingowa, pole namiotowe, strefa gastronomiczno-sprzedażowa, tereny zaplecza organizacyjnego, itp.)

  7. Zakup biletu wstępu i uczestnictwo na tej podstawie w Imprezie PLENER I i PLENER II jest jednoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu,

  8. Wstęp na teren Imprez w charakterze uczestnika mają osoby posiadająceważny bilet wstępu zamieniony następnie na identyfikator w postaci opaski na rękę, wydanej przez Organizatora. Osoby małoletnie, poniżej 18. roku życia, uczestniczą na wyłączną odpowiedzialność opiekunów. Rodzic/opiekun ma obowiązek posiadania dokumentu potwierdzającego imię, nazwisko oraz wiek dziecka.

  9. Posiadacz biletu wstępu (opaski) jest zobowiązany do zachowania go na czas przebywania na terenie Imprez i uczestniczenia w Imprezach w celu jego kontroli przez ochronę lub Organizatora. Z jednej opaski może korzystać tylko jedna osoba. Brak opaski na ręce uniemożliwia wejście na teren Imprez. W przypadku zerwania lub uszkodzenia opaski na terenie Imprez, uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić się do Obsługi Imprezy wraz z uszkodzoną opaską w celu wymiany opaski na nową. Samowolne opuszczenie terenu Imprez i całego festiwaluz uszkodzonym lub zerwanym identyfikatorem-opaską bez wcześniejszego powiadomienia służb jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Imprezie i powoduję utratę prawa do wejścia na teren Imprez i całego festiwalu. Każdorazowo wejście na teren Imprez i całego festiwalu przysługuje tylko uczestnikowi z nieuszkodzoną opaską umocowaną trwale na ręce. Zabronione jest odsprzedawanie lub odstępowanie opaski. Uczestnicy Imprez mają obowiązek posiadać przy sobie ważny dokument potwierdzający tożsamość, przez który należy rozumieć: dowód osobisty, tymczasowe zaświadczenie tożsamości, paszport, prawo jazdy, legitymację szkolną lub studencką, dokument stwierdzający tożsamość cudzoziemca albo inny dokument potwierdzający tożsamość zaopatrzony w wizerunek twarzy i adres zamieszkania osoby.

  10. Uczestnikom Imprez PLENER I i PLENER II przysługuje prawo wielokrotnego wstępu na teren tych Imprez, przez cały czas jej trwania.

  11. Wejście i wyjście na/z teren Imprez odbywa się wyłącznie poprzez wyraźnie wyznaczone przez Organizatora wejście dla uczestników.

  12. Przy wejściu na Teren Festiwalu, uprawniającym tym samym do uczestnictwa w Imprezach od uczestników będą odbierane wejściówki oraz sprzedaż biletów.

  13. Nie będą wpuszczane na Teren Festiwalu uprawniającym tym samym do uczestnictwa w Imprezie lub zostaną z niej usunięte osoby, które odmawiają poddania się czynności sprawdzenia uprawnień do przebywania na imprezie, legitymowania lub nie posiadający dokumentów umożliwiających ustalenie tożsamości.

  14. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na imprezy lub nakazania jego opuszczenia :

    a) osobom próbującym wnieść środki odurzające, substancje psychotropowe, broń, wyroby pirotechniczne lub wybuchowe ewentualnie inne przedmioty lub narzędzia które mogą zagrażać bezpieczeństwu uczestników imprezy,

    b) osobom będących pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających lub psychotropowych,

    c) osobom zachowujących się agresywnie, odmawiających wylegitymowania się wiarygodnym dokumentem tożsamości lub sprawdzenia bagażu/odzieży w przypadku podejrzenia próby wniesienia w/w zabronionych środków lub przedmiotów,

    d) małoletnim do lat 18. bez dorosłych opiekunów.

    e) bez podania przyczyny lub osobom stanowiącym zagrożenie w opinii organizatoradla mienia, życia i zdrowia innych osób uczestniczących w Imprezie lub co do których zachodzi prawdopodobieństwo naruszenia porządku, uszkodzenia mienia lub pokrzywdzenia osób.

    Osoba, wobec której na terenie Imprezy lub pozostałego terenu Festiwalustwierdzono brak zakupionego ważnego biletu, zostanie poproszona o zakup biletu  lub opuszczenie terenu festiwalu a jeżeli się nie zastosuje do powyższego, tozostanie przekazana odpowiednim służbom lub/i organom w celu jej usunięcia z tych terenów z konsekwencjami prawem przewidzianymi, w tym związanymi zwtargnięciem na teren prywatny bez pozwolenia, zakłócenia ustalonego porządku, wyłudzenia itp. W przypadku nakazania opuszczenia terenu imprez i całego festiwalu, takim osobom nie przysługuje zwrot za zakupiony bilet wstępu, jeżeli Organizator lub Obsługa Festiwalu stwierdzą naruszenie przez taką osobę ww. postanowień z pkt. 14.

  15. Na terenie Imprezy oraz terenów sąsiadujących, wyłączonych spod terenów imprez, w tym m.in. pola namiotowego, parkingu obowiązuje całkowity zakaz rozpalania ognisk oraz używania ognia otwartego. Zabrania się również rozbijania namiotów i obozowisk poza terenem do tego wyznaczonym.

  16. Zabrania się wnoszenia i posiadania w trakcie Imprez na ich terenie i terenie całego Festiwalu:

    a)     broni i innych przedmiotów niebezpiecznych,

    b) materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów łatwopalnych/niebezpiecznych,

    c)   środków odurzających i substancji psychotropowych nielegalnych na terenie Polski.

    Ponadto zabrania się w trakcie Imprez na ich terenie i terenie całego Festiwalu::

    a) zaśmiecania terenu,

    b) załatwiania potrzeb fizjologicznych poza toaletami,

    c) przekraczania miejsc ogrodzonych taśmą lub w inny sposób,

    d) niszczenia zieleni oraz infrastruktury terenu na którym odbywa się festiwal, w tym scen, namiotów, budowli, instalacji, dekoracji itp.,

    e) prowadzenia bez zgody Organizatora jakiejkolwiek działalności handlowej lub zarobkowej,

    f) wchodzenia do pomieszczeń lub na teren wyłączonych z dostępu dla uczestników Imprez, takich jak m.in. pomieszczeń służbowych, pomieszczeń dla artystów, elementów konstrukcji scen, dekoracji itp.,

    g) wprowadzania na teren imprez oraz całego festiwalu wszelkich zwierząt, w szczególności psów, kotów i innych,

    h) korzystania z wszelkich urządzeń, pojazdów, które mogłyby zakłócić przebieg imprez, w tym także bezzałogowych statków powietrznych (dronów).

  17. Osobom, którym odmówiono wstępu na Imprezę lub przebywania na niej,zgodnie z Regulaminem lub przepisami powszechnie obowiązującymi z uwagi na ich naruszenie, nie przysługuje prawo zwrotu należności za bilet.

  18. Każdy uczestnik Imprez zobowiązany jest do przestrzegania zasad poszanowania mienia, nietykalności osobistej oraz porządku publicznego, w tym również do informowania Organizatora, Obsługę Festiwalu, służby porządkowe o każdym przypadku zachowania innego uczestnika Imprezy niezgodnego z Regulaminem oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego.

  19. Uczestnicy powinni zachowywać się tak, aby nie szkodzić sobie i nie zagrażać innym oraz reagować na ewentualne stany zagrożenia życia lub zdrowia innych uczestników.

  20. Wszystkie osoby, które uczestniczą w imprezie, zobowiązane są stosować się do poleceń Obsługi Festiwalu. Odmowa zastosowania się do tych poleceń może wynikać wyłącznie z uwagi na ich sprzeczność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku zaistnienia zdarzenia, które może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa uczestników Imprez i całego festiwalu (np. burza, pożar) zostanie wyłączona muzyka oraz wszelkie urządzenia elektryczne. W takim wypadku uczestnicy Imprez zobowiązani są do stosowania się do poleceń Organizatora, Obsługi Festiwalu, służb porządkowych i ochroniarskich.

  21. Uczestnik, który naruszył postanowienia niniejszego Regulaminu zobowiązany jest na wezwanie Organizatora, Obsługi Festiwalu służb porządkowych lub ochroniarskich do natychmiastowego opuszczenia terenu Imprez i całego festiwalu, a w przypadku wyrządzenia szkód – do pokrycia kosztów ich usunięcia. Ponadto, Osoba, wobec której na terenie Imprezy lub pozostałego terenu Festiwalu stwierdzono brak zakupionego ważnego biletu, zostanie poproszona o zakup biletu  lub opuszczenie terenu festiwalu a jeżeli się nie zastosuje do powyższego, to zostanie przekazana odpowiednim służbom lub/i organom w celu jej usunięcia z tych terenów z konsekwencjami prawem przewidzianymi, w tym związanymi z wtargnięciem na teren prywatny bez pozwolenia, zakłócenia ustalonego porządku, wyłudzenia itp.

  22. Na terenie Imprez, mogą być używane światła stroboskopowe, a wszyscy uczestnicy mogą być narażeni na ciągłe przebywanie w strefie natężenia dźwięków, mogących spowodować uszkodzenie słuchu. Na szczególne niebezpieczeństwo narażone są kobiety w ciąży.

  23. Uczestnicy powinni zapoznać się z niniejszym regulaminem, który jest ogólnie dostępny, wywieszony na tablicy informacyjnej i w internecie na stronie wydarzenia. Nieprzestrzeganie postanowień niniejszego regulaminu przez uczestnika imprezy, , wyłącza jakąkolwiek odpowiedzialność Organizatora.

  24. Wejście/Wjazd na Teren Festiwalu możliwy jest od godziny 08.00 w dniu kiedy zaczyna się festiwal  możliwością przebywania do godziny 18.00 ostatniegodnia Imprezy. Wyjście z terenu Imprezy zakłada rozproszenie się uczestników imprezy w różnych kierunkach – tuż przed zakończeniem imprezy, zdjęte zostaną taśmy oraz inne zabudowy wyznaczające tereny Imprezy umożliwiając tym samym swobodne wyjście.

  25. Zakazane jest poruszanie się jakimkolwiek pojazdem mechanicznym po Terenie Festiwalu. Auta powinny zostać pozostawione na wyznaczonym parkingu. Poruszają się tylko oznaczone samochody techniczne lub inne z upoważnienia Organizatora, a także służb ochroniarskich.

  26. Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

  27. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej imprezy Organizatora, przy czym Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym Regulaminie, przy założeniu jednak, że aktualna wersja Regulaminu zamieszczona zostanie na stronie internetowej Organizatora imprezy.

  28. Wszelkie spory powstałe z tytułu wykonania zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo według siedziby Organizatora. Natomiast wszelkie sprawy nieujęte w niniejszym Regulaminie rozstrzyga Organizator.

  29. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania siły wyższej, w tym skrajnie niekorzystanych warunków pogodowych, mogących zagrozić życiu lub zdrowiu Uczestników.

  30. Organizator zastrzega możliwość utrwalania przebiegu imprez dla celów promocyjnych, reklamowych oraz dokumentacyjnych. Zgoda na wykorzystanie wizerunku uczestników imprez powstaje z chwilą wstępu na tern festiwalu.

  31. Regulamin wchodzi w życie z dniem 30 lipca 2025 r.

Załącznik nr 1 do Regulaminu Festiwalu Uroczysko 2025Imprezy PLENER 1 i PLENER II

 

KLAUZULA INFORMACYJNA – RODO

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Działań Kreatywnych „Uroczysko”, ul. Kutrzeby 8, 52-212 Wrocław, KRS 0000904287, REGON: 389240116, NIP: 8992901092. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego fundacja.uroczysko@gmail.comoraz tel. 698931293.
  2. Z wyznaczonym inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem email: maciej.uroczysko@gmail.com
  3. Pani/Pana/ dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
    a) art. 6 ust. 1 lit. d RODO – przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą lub innej osoby fizycznej
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmiotywykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacjimiędzynarodowych,
  6. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
    a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
    b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    c) do ograniczenia przetwarzania danych na zasadach opisanych w art. 18 RODO,
    d) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
    e) do przenoszenia danych na zasadach opisanych w art. 20 RODO,
    f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    g) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-f) należyskontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  8. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane